Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Monday, October 5, 2009

UBN palsu setelah menerima undi pos palsu....Bagan Pinang



Pengakuan yang dibuat oleh bekas tentera berpangkat sarjan Abang Abu yang sudah lama pencen dan kini rasa sedar dengan penipuan yang dibuatnya dulu atas arahan pihak atasan. Malah bukan Abang Abu seorang saja yang telah melakukan perkara tersebut, ini kerana perkara ini berlaku hampir seluruh negara dimana ada kem tentera disitulah adanya penipuan. Abang Abu kini diugut akan dibuang kelaut sekiranya mendedahkan perkara ini. Sudah menjadi amalan biasa bagi Umno untuk menakutkan seseorang yang ingin menyatakan kebenaran. Walaubagaimanapun perkara masih dipandang sepi oleh SPR.

Penipuan yang masih lagi berlaku dan akan terus berlaku di Bagan Pinang nanti dan ini membuatkan pelaksanaan PRK di N31 Bagan Pinang akan dicerugai kelak. Pegawai yang menjalankan aktiviti memalsukan undi ini akan ditanya kelak oleh Allah SWT dan diharap mereka terus bertaubat dari melakukan perkara yang tidak bermoral dan boleh menyebabkan negara kembali kepada pemerintahan yang dicerugai kemenangannya.

Apa yang hendak dibuktikan oleh Pas ialah ketelusan dalam pengundian pos dan ini bolehlah dikatakan proses pemutihan dalam PRK Bagan Pinang. Perkara ini akan terus diperkatakan selagi SPR tidak mengambil peranannya sebagai satu badan berkecuali. Sekiranya SPR masih lagi menjadi ejen kepada kerajaan sekarang maka ianya pasti tidak dapat menyelesaikan masalah undi pos. Jika perkara ini tidak diselesaikan maka kerajaan yang ada sekarang adalah hasil dari undipos yang dipalsukan. Kerajaan yang ada sekarang adalah kerajaan yang Palsu dan dicerugai akan kemenangannya.

No comments:

Post a Comment