Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Monday, October 12, 2009

Bagan Pinang: Tahniah rakyat N31 anda dapat Perasuah.


Tahniah kepada rakyat di Bagan pinang kerana dapat seorang YB yang perasuah. Masih ada lagi rakyat yang masih tidak faham apa itu rasuah dan menghukum Pas dengan memenangkan Perasuah Tan Sri Isa Samad dengan majoriti yang besar berbanding dengan PRU lepas. Hanya kerana menjelaskan orang yang melakukan dosa yang amat besar disisi Allah SWT Pas dihukum. Tidak faham dengan rasuah dan diberi lagi rasuah ketika hendak mengundi, rakyat di Bagan Pinang sekarang bergembira merayai kemenangan seorang yang melakukan dosa besar.

Kalau difikirkan yang orang melayu di Bagan Pinang tidak faham dengan Agama ,mungkin tidak kerana mereka semuanya solat seperti biasa dan melakukan haji pada mereka yang berkemampuan dan bersedekah kepada pakir miskin tapi masih tidak faham dengan apa yang mereka lakukan akan menyebabkan mereka akan ditanya oleh Allah kelak kenapa memilih seorang yang banyak melakukan dosa sebagai pemimpin mereka.

Jika kita kenangkan banyak sudah kejadian yang ditunjukkan oleh Allah SWT dengan Gempa bumi dan taufan di sekitar negara ini , tapi masih lagi belum diambil pengajaran oleh rakyat di Bagan Pinang dan masih mahu melakukan apa yang dilarang oleh Allah dengan memilih pemimpin yang melakukan dosa rasuah dan menipu dikalangan kamu.

Selepas ini mungkin ada dikalangan yang membunuh dan memperkosa orang akan dipilih untuk dijadikan pemimpin, Ini akan menempah bala dari Allah SWT.

No comments:

Post a Comment