Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Thursday, October 8, 2009

Bagan Pinang: Pas Bermandi Darah



Kerja terkutuk yang dilakukan oleh pihak Umno dengan menyerang Pemuda Pas di markaz induk Dewan Pemuda Pas di Bagan Pinang amatlah dikesali dan merupa sikap orang yang tidak bertemadun dan mengamalkan sikap mafia. Setelah 6 orang pekerja Pas dibelasah dan ditetak dengan menggunakan senjata tajam. Bagi pihak Pemuda Pas pada hari ini akan mengerahkan seramai mungkin Pemuda Pas dari seluruh Negara dan akan berkampung di Bagan Pinang untuk menjaga keselamatan Petugas-petugas Pas disana.

Walaupun pihak Polis masih berdiam diri dengan hal ini, Pemuda Pas sudah mengambil peranan menjaga keselamatan Petugas dengan memanggil semua pemuda dan ini adalah satu seruan dari Allah agar kita menjaga keselamatan diri dan juga kaum keluarga. Pemuda pas mempunyai keluarga yang besar diseluruh negara dan akan bersama menjaga keselamatan disana. Dijangkakan beribu pemuda dari seluruh negara akan tiba disana.

Taklimat keselamatan akan diberikan oleh TKP Ustaz Azman dan pembahagian tugas akan diberikan mengikut kekuatan pemuda. Dijangkakan keselamatan akan terjamin dengan izin Allah dan kesungguhan pihak Pemuda Pas menangani masalah ini. Diseru supaya semua pemuda yang berada diseluruh negara datang segera untuk membuktikan kita lebih kuat dari musuh dan ini akan melemahkan musuh. Inilah jihad Fi Sabililah dan perlulah Pemuda Pas mengambil peluang ini untuk membuktikan kita sedang memperjuangkan Islam di Malaysia dengan memerangi keganasan dan kemungkaran yang dilakukan oleh Umno laknatullah.

No comments:

Post a Comment