Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Thursday, October 15, 2009

Perasuah terkenal: Khairy takut dengan bayang-bayangnya



Siapa Khairy yang sangat yakin dengan kata-katanya untuk menyekat kemaraan DS Anwar menawan Putrajaya? Tidakkah kata-kata itu dianggap telah mencabar kekuasaan Allah SWT. Tidak berimankah seorang perasuah ini untuk menidakkan kekuasaan Allah.

Khairy yang berucap didepan pemuda Umno telah membuat berbagai andaian yang kini Pakatan Rakyat berpecah dan beliau lupa bahawa sekarang umno sudah sampai kepada penghujung hayatnya. kalau dinilai semuala apa yang telah berlaku dizaman sekarang yang banyak terjadinya kekecohan dalam Bn dan kita boleh tenggok yang MCA dan MIC yang kini diambang kehancuran.

Tidak lupa pula yang Umno sendiri telah melantik perasuah seperti Ali Rostam, Khairy, Isa Samad dan ramai lagi diantara mereka ini telah disabitkan dengan dosa rasuah tapi masih lagi dipilih untuk menjadi pemimpin. Tidakkah kita lihat yang mereka ini terlalu yakin yang mereka akan bersama kembali walaupun pada hakikatnya telah berlaku perpecahan diantara mereka.

Kalau dihitung masa pemerintahan mereka di MAlaysia ini telah begitu lama dan sedikitpun tidak dapat dilihat persamannya dengan pemerintahan yang telah dijalankan oleh Pakatan Rakyat dimana telah sebahagiannya dilaksanakan apa yang dikendaki oleh rakyat. Baru setahun lebih telah banyak yang dapat dirasai oleh rakyat dengan kemanisan pemerintahan yang bukan dari mereka yang rasuah.

Kalau ada saja rasuah dikalangan pemimpin Pakatan Rakyat maka dia akan disingkirkan kerana tidak layak untuk memegang jawatan yang diamanahkan oleh rakyat untuk membantu rakyat. Ini berbeza sekali dengan Umno yang masih menyimpan dan memberinya jawatan yang tinggi wlaupun mereka itu terlibat dengan rasuah.

Jadi mari kita fikirkan sejenak siapa yang sebenarnya sedang diambang perpecahan? Dan siapa Khairy kalau bukan seorang Ketua pemuda yang rasuah , kalau dah pemimpinnya rasuah yang kat bawah tu apa lagi. Sebenarnya mereka sekarang takut dengan bayang-bayang sendiri kerana apa yang dikatakan oleh Tok Guru Nik Aziz, "Nak bagi rasuah, kalau tak bagi kalah."

No comments:

Post a Comment