Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Monday, September 28, 2009

Saiful Jadi Alat pilihanraya


Kita boleh nilai sendiri yang mana satu yang baik dan yang buruk. Yang pastinya apa yang berlaku sekarang adalah menunjukkan kebenggongan yang ditunjukkan oleh UBN yang mana telah mengiktirafkan Saiful Bukhari sebagai wira sedangkan beliau telahpun melakukan perkara yang menjijikkan dan ini membuktikan bahawa Saiful telahpun diperalatkan untuk kegunaan semasa pilihanraya. Saiful yang sebenarnya menghambakan dirinya kepada Najib kerana duit telah menonjolkan kebodohan dan kebenggongannya setelah muncul kembali di Bagan Pinang dan berkemping untuk memenangkan UBN.

Jika benarlah beliau diliwat sudah pastinya beliau akan memperjuangkan dan menafikannya jika ianya memalukan beliau. Tetapi apa yang belaku sekarang adalah tujuan sebenar telah ditonjolkan oleh beliau dimana telah menjadi alat kepada Najib untuk menjatuhkan Anwar. Tetapi pengiraan mereka salah dan telah menyebabkan rakyat celik dan pandai membuat andaian bahawa apa yang dilakukan oleh pengkhianat bangsa ini adalah lakonan semata-mata.

Kalau bukan kerana wang dan perhatian mana mungkin dia boleh bersumpah yang dia diliwat, bukankah itu akan memalukan beliau dan keluarga nya. Kalau bukan kerana mengejar kemewahan mana mungkin dia akan menolong si Najib menjatuhkan Anwar dan tidak kena mengena dengan masalah beliau dengan politik Anwar.

Walaupun Saiful tidak bersalah dalam hal ini kenapa beliau sanggup korbankan maruahnya dengan mempopularkan diri sebagai terkena liwat. Sedangkan itu adalah dosa besar dalam islam dan dia sanggup walaupun dia tidak redha. kerana apa yang dilaporkan beliau kena liwat hampir 9 kali tanpa lawan kerana kalau dilihat beliau mempunyai kuasa untuk melawan dan ini membukti apa yang didakwa oleh beliau terhadap Anwar adalah satu pakatan jahat untuk menjatuhkan Anwar.

Kepada Saiful, insaflah selagi kau mempunyai masa yang teramat singkat ini untuk meminta maaf dan seterusnya bertaubat kepada Allah untuk menghapuskan dosa yang amat besar. Dan kepada penyokong kepada Saiful jangan jadikan diri anda seorang yang bodoh tanpa memikirkan apa akibatnya dan kalau dikirakan apalah sangat dengan si Saiful ni hanyalah seorang yang hanya mahukan kemewahan dunia semata-mata.

No comments:

Post a Comment