Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Wednesday, September 2, 2009

Ibrahim Ali berkokok lagi... lupa kampong tergadai




Ibrahim Ali semalam dengan rasa bangganya dan angkuhnya telah menghantar satu memoradum kepada Hishamudin Menteri Dalam negeri. Memoradum itu telah menyebut bahawa NGO Perkasa mahu supaya ISA di perluaskan lagi penggunaannya dari yang sedia ada untuk menjaga hak istimewa orang Melayu.

YB Yang tak tahu diuntung ini berhasrat untuk menunjukkan dia seorang yang membela rakyat dan apa yang lebih tepat lagi adalah dia sekarag cuba menonjolkan diri untuk menarik perhatian PM agar menerimanya kembali dalam Umno. Walaupun dia sekarang berhutang dengan rakyat dan pengundi di Pasir Mas dimana dia menang atas tiket Pas pada PRU 12.

Apa feadahnya dia buat semua itu? kalau bukan untuk membuatnya popular kembali dan yang menjadi mangsa adalah yang berada dalam kandang ISA yang zalim itu, sesiapa yang setuju dengan perkara atau perbuatan zalim maka dia telah pun dilaknati oleh Allah SWT.

Wahai Ibrahim Ali yang tak sedar diri, kamu sudah ditolak oleh Umno kerana mereka tu sama bodoh je dengan kamu, Kalau nak sangat masuk umno kembali, letak jawatan sebagai Ahli Parlimen Pasir Mas dan bertanding lah kembali atas tiket UBN dan kita lihat siapa yang menang! Kamu wahai Ibrahim Ali, telah ditolak oleh rakyat dan oleh kerana kamu bertanding diatas tiket Pas maka ramai yang mengundi kamu dan bukannya kamu yang popular.

Blog merah hitam ada bertanya apakah doa untuk si YB katak ini? Bagi ana baiklah kita berdoa agar dia disedarkan oleh Allah SWT agar kembali kepangkal jalan dan bertaubat agar dia diampunkan oleh Allah SWT dengan dosa yang dilakukan kerana menipu pengundi dan juga kepimpinan Pas dan bersungguh dalam memertabatkan Islam dalam memperjuangkannya bersama Pas.

No comments:

Post a Comment