Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Friday, September 25, 2009

Tun Mahathir pencipta isu.....dah nyayuk.



Setelah begitu panas dengan isu S Samy Vellu kini Mantan PM Tun Mahathir sekarang beralih kepada Pakatan Rakyat pula, mengulas pendapat beliau yang menyatakan Pakatan Rakyat sedang berpecah dan tidak layak memerintah Malaysia adalah suatu kenyataan yang tidak masuk akal dan mungkin beliau sudahpun hilang ingatan ataupun nyayuk.

Kenyataan beliau yang terdesak itu ingin direalisasikan untuk membuat satu lagi isu yang tidak harus dibahas dan kenyayukkan beliau adalah kerana BN dalam kehancuran. Kebimbangan yang ditunjukkan oleh Tun Mahathir adalah jika BN masih lagi dalam tahap yang kurang sokongan dari rakyat, dengan kekalahan 7-1 dalam PKR meneyebabkan Tun Mahathir diberi tugas untuk membuat isu baru dengan menghentam kerajaan Selangor yang kini semakin diminati oleh rakyat dengan apa yang dilakukan semuanya untuk rakyat.

Tun Mahathir harus memberikan pandangannya kepada Najib yang kini semakin hampir dengan zaman kejatuhan beliau dan BN. Walaupun segelintir rakyat tahu akan peranan Mahathir dalam pemerintahan Najib namun masih ramai lagi yang menganggap Mantan PM itu sebagai penasihat Najib tapi sebenarnya beliau adalah sebahagian dalam pemerintahan Najib. Ini akan terbukti sekiranya Isa Samad tidak dicalonkan dalam PRK Bagan Pinang, Dengan kenyataan yang keras kepada Isa Samad yang dilebelkan oleh Mahathir sebagai orang yang melakukan rasuah dan tidak layak menjadi calon UBN di Bagan Pinang.

Beliau yang kini sedang melagakan Pakatan Rakyat dan sudah menjadi amalan biasa oleh mantan PM ini dengan pendekatan yang dibawa semasa kegemilangannya dulu dan beliau amat mahir dalam membuat kenyataan yang boleh mengsansasikan sesuatu berita dan ini akan membuatkan beliau menjadi popular kembali.

Apapun yang dinyatakan oleh Tun Mahathir ini akan diterima oleh rakyat sebagai kenyataan dari orang yang sudah nyayuk dan mencari perhatian rakyat terhadapnya..itu saja.

No comments:

Post a Comment