Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Monday, December 28, 2009

Umno kehabisan modal......cuba pecahkan Pakatan Rakyat di Selangor


Macam orang yang sama je...
Siapa lah agaknya mereka yang sanggup menipu rakyat dengan menyamar sebagai orang Pas buat demostrasi semalam kalau bukan orang Umno. Kalau dah habis ideal tu buatlah perkara yang berfaedah, tolong orang miskin ke, tolong nenek yang tak ada cucu ke, ataupun pergi masjid berzikir lagi banyak faedahnya. Kalau macam penyangat tu jangan nak berlagak nak jadi orang Pas, takdok seri orang Pas langsung, Kalau orang yang sokong Pas pun ada serinya.

"Tindakan UMNO menaja sekelompok yang sangat kecil jumlahnya itu untuk kononnya menunjukkan ada pihak tertentu yang tidak bersetuju dan mendesak dengan turut membawa kain rentang dan sepanduk tertera ‘Kami Tidak Rela PAS Jadi Boneka DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Kami Desak PAS Keluar Pakatan Rakyat, Jangan Musnahkan Amanah Yang Diberikan Rakyat dan Jangan Jadi Kuda Tunggangan Anwar sebenarnya memberi isyarat yang jelas itu adalah permainan dan slogan yang dimainkan UMNO untuk menyerang Pakatan Rakyat". (petikan CINA ISLAM)

Ana rasa dan mencadangkan agar Pas Selangor menganjurkan satu demo untuk membuktikan keakraban Pas dalam Pakatan Rakyat dan sekali gus menepis segala peranan umno dalam memecahbelahkan Pakatan Rakyat di Selangor.



No comments:

Post a Comment