Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Wednesday, December 9, 2009

Bila Che Det bersuara....Nazri Aziz yang kena.



Apabila isu BTN timbul ,maka ramai yang akan mengeluarkan kenyataan yang dimana pemimpin-pemimpin yang terkini akan menyalahkan kepimpinan yang lama. Seperti yang diketahui oleh umum, Nazri Aziz yang begitu lantang mengkritik Dr Mahathir dengan menyatakan bahawa Dr Mahathir seorang perkauman kerana masih mempertahankan BTN.

Dr Mahathir pula mencabar Datuk Seri Nazri Abdul Aziz supaya meletakkan jawatan dalam kerajaan dan dalam Umno memandangkan Umno sendiri adalah parti perkauman. kesian Nazri Aziz kerana keceluparan mulutnya, kini dia diasak oleh semua blogger umno yang mahukan beliau letak jawatan. Sebenarnya masih ada sedikit kekuatan pada Mahathir untuk merubah apa yang ada dalam Umno. Tidak mustahil suatu hari nanti Najib mengarahkan Nazri Aziz meletakkan jawatan supaya isu ini reda. Begitulah pengaruh yang ada pada Mahathir, Umno sekarang tidak boleh lari dari bayangan Mahathir.

Setelah umno dicop oleh Mahathir sebagai parti perkauman, maka dapatlah kita lihat bahawa apa yang dilaungkan oleh Najib 1 Malaysia sebenarnya hanyalah selogan dan tidak lebih dari itu ,kerana parti yang didokongnya tidak boleh menerima kaum lain untuk menjadi ahli dan ini jelas membuktikan satu lakonan yang dibuat oleh seorang Perdana Menteri yang disokong oleh seluruh ahli umno dimana mereka tidak dapat terfikir dengan mendalam apa erti 1 Malaysia itu sendiri.

Kepada Nazri Aziz ,jangan kau cari pasal dengan Mahathir, walaupun dia sudah bersara namun suaranya masih dapat mengegarkan umno kerana pemimpin kamu telah menyanjung tinggi terhadapnya. Kalau setakat nak bodek PM boleh, tapi jangan berkaitan dengan Mahathir. Itulah nasihat ana untuk Nazri Aziz yang kini mungkin sedang memikirkan aturkata yang baik untuk meminta maaf terhadap che det.

1 comment: