Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Wednesday, February 17, 2010

Kenyataan Zulkifli Nordin bagaikan nak keluar parti...pie berambus.



Kenyataan YB Zulkifli Nordin yang sekian hari nampak telah diterima dengan gembiranya oleh enyokog beliau dari kalangan Umno merupakan seorang yang angkuh dengan pangkatnya dan juga gilakan glemour yang kini semakin terdesak untuk mendapatkan perhatian akhbar.

Berbagai kenyataan dikeluarkan dan kini nak kutuk Tok Guru Nik Aziz pula, siapa dia nak buat itu semua?, kalau setakat seorang yang memperjuangkan Khalimah Allah dah menganggap dirinya telah pun memperjuangkan agama, maka dia tak ubah seperti orang-orang umno yang hanya tahu nak memecahbelahkan orang islam dan cuba memainkan isu perkauman dan isu agama setelah mereka terdesak.

Takkan lah kerana isu ini nak buat musuh dengan Pas, yang telah lama memperjuagkan islam dan mereka yang ada dalam Pas adalah ulamak yang menghambakan diri dengan ilmu Allah sepanjang hidup mereka. Dan kini berjuang untuk mendapatkan hak orang islam dan cuba untuk menjalankan hukum-hukum Allah. Sepatutnya Zulkifli mengambil sikap menyokong apa saja tindakkan yang dilakukan oleh pemimpinnya dan bukannya membuat kenyataan membabi buta tanpa memikirkan apa akibatnya setelah dia mengeluarkan kenyataan yang berbaur menyokong umno. Kan lebih nampak jantan jika keluar je parti dan masuk Umno jika mahu menentang perjuangan Tok Guru.

1 comment:

  1. Apa-apa jua keputusan di buat oleh PAS Pusat melalui majlis su'ra. Jika yang tak setuju tu, dia lagi tinggi kedudukan nya dari majlis su'ra ya sahabat

    ReplyDelete