Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Thursday, February 18, 2010

Ternyata konspirasi menjatuhkan Anwar Ibrahim didalangi oleh Umno.



Sepanjang perbicaraan kes liwat Anwar dan Saiful telah melihatkan betapa apa yang berlaku adalah satu konspirasi untuk menjatuhkan karier Anwar dalam Politiknya. Perkara ini telah dibuktikan dengan campur tangan oleh pihak Umno dalam menguasai keputusan Mahkamah kelak. Perkara yang nyata adalah apabila ramai diantara pemimpin Umno melenting apabila kerajaan Australia cuba untuk mencampuri prihal pembicaraan kes liwat tersebut. Kalau bukanlah kes ini dirancang oleh Umno, mana mungkin perkara ini boleh berlanjutan sehinggakan ramai diantara pemimpin dunia tidak bersetuju dengan cara pembicaraan yang sedang berjalan sekarang.

Umno cuba untuk mengembalikan kisah lama yang berjaya dilakukan oleh Bekas perdana Menteri Tun Dr Mahathir. Beliau sendiri telah mengaku bahawa Anwar tidak melakukan apa-apa kesalahan dan ini adalah konspirasi untuk menjatuhkan Anwar yang ketika itu adalah Timbalannya. terbaru Demo yang dilakukan oleh pemuda Umno dan juga beberapa NGO mengantar memorandum kepada Surahanjaya Tinggi Australia di Kuala Lumpur semalam mendesak kerajaan Australia tidak mencampuri pembicaraan kes liwat Anwar, apa semua ini ? mereka di Australia nampaknya telah tahu apa yang berlaku di sini adalah satu konspirasi untuk jatuhkan Anwar yang terang-terang telah didalangi oleh umno. Jika tidak kenapa pemuda Umno dan NGO terpaksa buat demo untuk menyerahkan memo tersebut dan mungkin kita boleh beranggapan bahawa jika perkara ini tidak berjalan dengan lancar maka habislah perancangan yang dirancang begitu rupa untuk mengembalikan Anwar ke Sg. Buloh.

Si Jamil Khir pula telah membantah terhadap permohonan qazaf Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Mohd Saiful . Anwar membuat satu laporan qazaf terhadap Mohd. Saiful Bukhari di Unit Siasatan, Bahagian Penguatkuasaan Jawi mengikut Seksyen 41 Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah Persekutuan) 1997. Tapi kenapa si Jamil Khir pula yang bantah?, sepatutnya yang bantah adalah Si Saiful dan bukannya kerajaan Malaysia yang diwakili Si Jamil Khir. Kan Nampak pelik tu, dan ini bolehlah dikatakan perancangan mereka tidak begitu mantap dan ada tempat Anwar untuk membocori fitnah yang begitu kejam ini.

Setelah apa yang berlaku dan dilakukan oleh umno sepatutnya rakyat sudah nampak akan kejahatan yang didalangi oleh umno ini. Walaupun mereka nampak alim dengan isu khalimah Allah namun busuk hati mereka itu terdedah juga dengan konspirasi ini.

No comments:

Post a Comment