Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Tuesday, February 2, 2010

Cabaran Zambry agak kebudak-budakan....BuBaR Dun Perak!!!!



Ternyatalah bahawa Dr Zambry bukan saja penakut tapi dia juga tak tahu ke jika Yb pembangkang meletak jawatan mereka, maka hilanglah kelayakkan mereka untuk menjadi calon selama lima tahun, ini kah yang dia mahu sebenarnya. Kalaupun 28 kerusi dibubarkan mana mungkin dapat merubah apa-apa pun kerana kalau pembangkang menang kesemuanya pun tidak dapat memerintah kerajaan Perak kerana tidak cukup untuk menubuh kerajaan, jadi kesimpulannya Perak sekarang mempunyai seorang Menteri Besar yang bercakap tanpa menyelidiknya. Jika hang berani, bubarlah DUN dan kita tengok siapa yang kena?!!!!.

Perkara ini telah membuatkan rakyat di Perak merasakan mereka tertipu oleh seorang Menteri Besar yang tidak bermoral dengan mencabar YB Nizar dan semua ahli pembangkang melepaskan jawatan mereka untuk mengadakan pilihanraya kecil. Ini bererti kecekapan seorang menteri Besar tergugat dengan kenyataan ini yang dianggap sebagai pengecut dan cuba menyembunyikan ketakutan mereka dengan membuat kenyatan tersebut.

Cabaran Zambry kali ini merupakan taligantung untuknya dan juga ahli Umno sebenarny kerana cabaran ini tidak langsung mengambarkan beliau seorang yang bertanggungjawap dalam mentakbir rakyatnya dalam negeri Perak. Kesudahannya adalah membubar Dun, itu jalan penyelesaian yang terbaik untuk menyelsaikan kemelut di Perak.

1 comment:

  1. Degil UMNO ini macam pokok pisang. BUah dah masak pelepah dah kering tumbang idak juga. keke keke

    ReplyDelete