Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Tuesday, November 10, 2009

Welcome Dr Asri......pentas kami sediakan.



Umum sudah tahu yang Pas sedia menerima semua ulamak untuk memberikan tenaga mereka demi berjihad dijalan yang diredhai oleh Allah SWT. Kesemua ulamak yang ada dalam Pas adalah mereka yang sanggup mengabadikan diri demi memperjuangkan Islam bersama dengan Pas, jadi tidak mustahil Dr Asri tidak terliur untuk bersama berjuang demi menegakkan agama Allah ini.

Walaupun ramai yang tidak bersetuju Dr Asri masuk parti, tapi oleh kerana birokrasi yang dimainkan oleh pihak tertentu maka apalah salahnya beliau mencuba untuk berdakwah dengan Pas dan sekaligus memperkukuhkan lagi dasar Pas dimana Islam adalah satu perjuangan yang mesti dilaksanakan oleh umat Islam diseluruh dunia ini.

Dr Asri yang juga bekas Mufti Perlis telah dihalang oleh Jais untuk berdakwah hanya kerana tiadanya tauliah daripada mereka, ini menyebabkan Dr Asri merasakan beliau terhad untuk mengembangkan agama islam. Kalau kaedah yang digunapakai tidak dapat membenarkan Dr Asri bergerak bebas menyebarkan ilmunya, maka Pas akan memberikan peluang yang seluas-luasnya kepada beliau untuk menyampaikan segala ilmu agama yang beliau miliki.

No comments:

Post a Comment