Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Friday, June 12, 2009

Baru Kembali

Assalamualaikum semua, Kepada pelayar yang dihormati, begitu lama tak update blog oleh kerana saya terpaksa ke Sanya China kerana urusan kerja yang perlu saya uruskan setiap tahun. Baru je sampai Kuantan, selama 9 hari dan sekarang selamat sampai kepangkuan keluarga, pengalaman di China banyak yang dapat dikongsi agaknya. Dengan penyebaran penyakit yang datang dari Allah H1N1 menyebabkan banyak negara yang berjaga dan begitu halus jaganya semasa menerima tetamu dari luar, memandangkan dengan keadaan itu maka keselamatan diperketatkan dan mengambil masa yang agak lama untuk lepas dari kastam, di Guangzhou China mengambil masa hampir 2 jam untuk melepasi keadaan selamat dan pergi ke destinasi seterusnya. Semasa di perjalanan dalam Kapal terbang membuatkan saya selalu teringat dan berdoa kepada Allah SWT agar melancarkan perjalanan, cuaca yang begitu teruk menyebabkan kami tak dapat mendarat di Guangzhou Airport hampir 30 minit berligar-ligar diruang angkasa Guangzhou. Dengan bantuan dari Allah SWT maka dapat mendarat dengan selamatnya. Sampai di Sanya Airport pada malam hari dan menginap disebuah hotel yang dah ada internet tapi malangnya tak dapat digunakan disebabkan dalam penyelengaraan. Oleh kerana itu maka saya tak dapat input dari Malaysia dan dalam masa yang sama tak dapat update blog. Insya Allah saya akan cuba untuk mengemaskini blog ini untuk maklumat anda, wassalam.

No comments:

Post a Comment