Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Wednesday, January 27, 2010

Zulkifli Noordin dan kekuatan dirinya.....siapa untung?




Kecoh lagi dibuat oleh YB Zulkifli , Kalaupun anda dah dapat suara untuk menegakkan islam dan tak semesti anda seorang yang inginkan perkara itu, sedangkan Pas sudah lama inginkan suara untuk menegakkan islam kerana Islam merupakan agenda utama Pas dan kerana itu juga Pas ditubuhkan. Berdasarkan Islam lah Pas sedang perjuangkan sekarang. Apa yang difikirkan oleh YB Zulkifli sedangkan apa yang boleh beliau luahkan adalah dengan membuat perbincangan dengan Khalid Samad dan itu yang dituntut oleh islam tapi kenapa itu tidak dilakukan oleh YB Zulkifli yang lantang ingin memperjuangkan Islam.

Beliau sebenarnya cuba inginkan perhatian masyarakat dan pemimpin PR dan agar beliau tidak tenggelam dibawa arus kepolitikan Malaysia. Kepada YB Zul, pertimbangkan apa yang telah dilakukan dan dengar nasihat pemimpin anda dan itu juga diajar dalam islam. YB Zul seorang yang berpelajaran dan juga seorang pengamal undang-undang dan rasanya beliau lebih faham dengan tindakkan yang diambil , kerana perkara yang dilakukan oleh beliau akan menyebabkan kekeliruan kepada masyarakat terhadap PR.

Pemimpin yang berjiwa berani tapi mestilah bertempatan dengan keadaan dan iklim perubahan yang cuba dibawa oleh pemimpin tertinggi PR. YB Zulkifli merupakan insan yang agak istimewa dengan keberanian beliau menegur dan menyuarakan ketidakpuasan hatinya terhadap apa jua isu namun perlulah melalui saluran tertentu agar perhubungan yang terjalin sekian lama antara parti-parti dibawah naugan Pakatan Rakyat tidak terjejas, Jangan kerana nila setitik ,rosak susu sebelangga. Jangan kerana keegoan menguasai diri lalu diperbodohkan oleh pihak lawan dan kini Umno bertepuk tangan melihat kekecohan yang berlaku dan apa yang perlu dilakukan oleh YB Zulkifli adalah menyaman kerajaan yang lambat bertindak menangani isu khalimah Allah ini.

No comments:

Post a Comment