Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Saturday, October 23, 2010

Seperti dijangkakan bahawa Ulama Muda Umno sudah di Umnokan dan mempertahankan Rosmah.





Segitu angkuh seorang yang digelar ulama muda didalam umno, sudah ana jelaskan apa yang akan terjadi apabila ulama muda ini diUmnokan dan kini ternyatalah beliau sekarang telah diUmnokan oleh umno yang sudah terang masih bersuluh akan kejahilan puak-puak Umnogok ni..
Ulama muda umno telah berkokok dengan nada agak bengis dan mendapat tepukan gemuruh dari jemaah yang sedang mengikuti tazkirah diperhimpunan agong umno...beliau menyatakan pembangkang sengaja membesarkan perkara yang mak dating dia tak buat salah malah menyalahkan penganjur yang sepatutnya disalahkan kerana menganjurkan pakaian syaitan yang dinamakan islamic fashion festival di Monte Carlo, 9 Ogos lalu. jadi apa yang ulama muda itu buat adakah beliau telah memberikan nasihat kepada mak datingnya itu atau dia tidak pernah menasihati isteri Perdana Menteri itu untuk memenuhi kehendak syariat islam sepenuhnya. Apabila pembangkang menyalahkan Rosmah terus dia melenting dan cuba menjadi hero dan ulama untuk menyelamatkan keadaan. Bagaimana pula apabila seorang ayah akan menyalahkan orang lain menegur anaknya agar menutup aurat adakah itu salah?

wahai ulama muda umno, jangan kamu cuba untuk menegakkan benang yang basah dan cubalah melakukan sesuatu yang berfaedah dan cubalah fikirkan, jika Rosmah tidak bersalah beliau harus tegur penganjur dan membantalkan festival itu dan rujuk kepada ulama muda untuk didapatkan nasihat sebelum ianya berlaku, sekarang perkara ini sudah berlaku dan hanya dengan cara tunjuk perasaan yang tidak puas hati sahaja dapat didengar oleh pemimpin umno dan rakyat mestilah tahu perkara ini agar rakyat tidak menanggung bebanan yang berat dengan dosa ini. Ini jelas membuktikan bahawa seorang isteri kepada perdana menteri tidak tahu akan hukum hakam dalam islam, apa lagi yang hendak dipertahankan oleh ulama muda umno ini sedangkan mereka tahu bahawa apa yang umno lakukan sekarang ini adalah bercanggah dengan ajaran islam.
Ulama muda umno wajib untuk membenterasnya dan bukannya jadi penyokong kepada kejahilan. Soalan sekarang bukannya siapa yang salah tapi siapa yang harus membetulkannya dan apa yang pembangkang lakukan hanyalah untuk mereka yang terlibat agar meminta maaf dan mengaku akan kesalahan ini. Jika ulama muda umno rasa tidak bersalah dan cuba untuk mempertahankan perlakuan salah itu ,maka sebelah kakimu sudah berada dalam Api Neraka ALLAH SWT. Wallahualam.....

No comments:

Post a Comment