Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Thursday, July 1, 2010

40 ulama muda bakal di'Umno'kan?


Apa sebenarnya yang mahu dibuktikan oleh Umno dengan kemasukkan 40 orang yang digelar ulama baru-baru ini?. Kalau mahu memberitahu akan dasar yang mereka perjuangkan disokong oleh ulama, rasanya mereka silap membuat perhitungan kerana apa yang berlaku dari dulu hingga sekarang Umno masih lagi menolak islam sebenarnya. Perhitungan yang dibuat oleh 40 ulama muda adalah tidak tepat dengan menyertai umno dan cuba untuk membaiki akidah mereka dalam umno. Kerana dibimbangi 40 ulama ini akan di'Umno'kan dan akan hilanglah krabiliti seorang ulama yang dilebelkan sebagai ulama muda, sedangkan mereka semuanya tahu bahawa apa yang dilakukan oleh umno selama ini adalah menipu rakyat dan ini salah satu lagi penipuan bahawa ingin memberitahu rakyat yang ulama menyokong akan perjuangan mereka.

Ulama muda ini harus melihat apa yang telah terjadi dengan ulama umno sebelum ini yang telah diUmnokan dan kini menjadi 'Syaitan Bisu' dalam menyatakan sesuatu yang benar dan yang dikehendaki oleh agama. Mereka ini sudah pun menghulurkan sebelah kakinya kedalam Neraka Allah SWT. Kepada ulama muda perjuangan kamu adalah bersama mereka yang inginkan melaksanakan hukum Allah dimuka bumi ini dan bukannya dengan mereka yang tidak mahu kepada islam.

Kalau diamati mendalam akan kejadian ini , ramai orang tertanya apa yang ingin dibuktikan oleh Umno , Kalau mahukan menarik golongan ulama menyokong mereka bukan ini caranya kerana dengan kemasukkan 40 ulama muda ini telah memberikan fitnah dari rakyat dan mengganggap bahawa mereka ini telah dibayar dan mereka ini pentingkan duniawi dan bukannya ingin mengislamkan umno itu sendiri.

Apa yang perlu dilakukan oleh 40 ulama ini harus sedar dan pulang kepangkuan masyarakat yang mahukan khidmat mereka selaku ustaz dan juga ulama yang boleh mengajar hukum Allah dan seterusnya mendokong perjuangan ulama yang selama ini menghambakan diri dalam memperjuangkan islam di bumi Malaysia ini.

No comments:

Post a Comment