Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Monday, March 29, 2010

Perjuangan Perkasa untuk melayu ke Umno?



Perkasa yang ditubuhkan satu tahun setengah yang lalu telah menunjukkan belangnya dengan diketuai oleh Ahli Parlimen katak Ibrahim Ali. Perjuangannya adalah untuk orang melayu dan juga islam, ini bermakna mereka akan terus menjadi tungangang umno yang melafazkan khalimah yang sama. Apa yang diucapkan oleh ketuainya YB Katak dari Pasir Mas merupakan satu ucapan yang sama dengan Umno dan ini membuktikan Perkasa adalah salah satu kompenan ataupun budak suruhan Umno.

Setiap kali ucapan yang dikeluarkan dari YB Katak itu berbunyi akan melemahkan orang melayu mendengarnya dan inilah sifat orang melayu yang tidak berteraskan islam dalam hidup mereka. Apa sebenarnya yang diperjuangkan oleh Perkasa sebenarnya? adakah pertubuhan NGO ini mahu menyelamatkan umno yang semakin hancur sekarang? kalaupun kamu dikalangan Perkasa ingin memperjuangkan melayu tetapi dalam masa yang sama telah membuat 13 laporan polis terhadap DS Anwar, apa dah jadi dengan Perkasa yang hanya mementingkan YB Katak untuk terus bersama Umno.

Dengan laporan polis yang dibuat ternyata Perkasa bukanlah sebuah pertubuhan yang ingin menyelamatkan orang melayu tetapi Umno sebenarnya, Adakah DS Anwar itu bukan melayu, kenapa Perkasa beria-ria untuk mendakwa DS Anwar sedangkan DS Anwar adalah seorang melayu dan ini ternyata mereka hanya ada kepentingan dalam Umno dan ingin memujuk hati pengundi dari kalangan orang melayu agar menyokong umno. Jika dibandingkan dengan apa yang dilakukan oleh YB-YB katak lebih ternyata jahatnya kerana menipu pengundi dengan keluar dari parti dan menyokong umno/bn. Sedangkan mereka boleh jadi Yb adalah hasil dari kepercayaan rakyat terhadap Pakatan Rakyat. Hanya kerana habuan dunia mereka sanggup untuk menipu rakyat dan pengundi.

Sedarlah kamu dari kalangan orang melayu supaya tidak tertipu dengan agenda YB Katak Ibrahim Ali, kerana mahukan perhatian Perdana Menteri agar menerimanya kembali kepada umno, dia sanggup melakukan apa saja untuk itu dan jangalah kita tertipu dengan dakyah YB Katak ini , mereka yang lompat parti dah dikira menipu, takkan masih mahu percaya dengan orang yang sudah terang melakukan penipuan dan jangan tertipu lagi.

No comments:

Post a Comment