Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Tuesday, September 21, 2010

Cubaan Tan sri Zainudin Maidin untuk menjadi popular kembali.

Apabila sudah lama disisihkan dalam politik tanah air kini muncul kembali ayam tambatan umno yang dulunya berkokok tapi tidak dihiraukan oleh tuannya dan kini cuba untuk berkokok kembali dan mengharapkan belas kasihan dari tuannya yang sudah pun meletakkan pisau ditengkoknya dan tunggu masa nak disembelih . Begitulah kehidupan seorang politikus yang kini begitu lantang dan dengan rakusnya menghentam Pas, Tan sri Zainudin Maidin atau lebih dikenali dengan nama Zam Maidin kini cuba untuk kembali dalam arena politik setelah lama disisihkan dari arena ini dan dengan menghentam Pas dia bermodalkan air liur yang tak seberapa untuk mendapatkan kembali perhatian presiden umno agar dapat beliau menyambung kembali tugasnya sebagai penyanggat dalam umno.

Kesian kepada beliau ini kerana terpaksa menipu dan membuat pra sejarah sendiri untuk menyakinkan tuannya agar menerimanya kembali. Beliau ini merupakan seorang yang suka menipu dan kini menipu lagi dengan kenyataannya yang berbaur hasutan dan tanpa bukti dan dokumen yang jelas telah menuduh Pas menghasut Pm ketika kejadian 13 mei untuk merampas harta orang cina dan bersetongkol dengan Indonesia untuk merampas Malaysia. Inilah kenyataan yang paling tidak boleh diterima dek akal yang waras kerana yang memberikan kenyataan ini adalah daripada orang kurang kewarasanya. Dia lupa yang Pas adalah sebuah parti yang berdaftar dan mempunyai ahli daripada semua kaum dan yang lahir di Malaysia. Kalau nak buat tuduhan pun biarlah berasas dan bila ianya tidak berasas dan tidak pula disokong oleh bukti maka ianya akan menjadi cemuhan masyarakat yang kini sudah mula muak dengan peranan Umno dan juga pemimpin mereka yang kini lebih kepada mencari kelemahan dan membuat berbagai tuduhan palsu kepada pembangkang daripada melakukan sesuatu kepada rakyat.

Kepada Tan sri Zainuddin Maidin sila duduk diam-diam dan jangan menuduh tanpa bukti dan jangan lagi membuat tuduhan palsu kepada Pas kalau mahu Umno dapatkan kembali perhatian rakyat. Rakyat sekarang adalah yang mempunyai daya pemikiran yang hebat dan boleh membezakan mana yang baik dan yang buruk dan sekirannya apa yang dikatakan oleh Zam ni betul mungkin dah lama isu ini dimainkan dan umno sebenarnya tidak akan meninggal sedikit pun bahan yang membolehkan pihak lawannya tumbang.

No comments:

Post a Comment