Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Monday, May 31, 2010

Israel LaknatuLLah serang Konvoi kemanusiaan ke Gaza..(video)

Mavi Marmara, Laut Tengah (10.30 pagi waktu Malaysia) Konvoi Freedom Flotilla diserang, menurut laporan televisyen di Turki, dua orang aktivis meninggal dunia, hampir 30 orang cedera.

Laman web Haluan Palestin yang memetik laporan dari live streaming IHH melaporkan bahawa dua orang yang telah meninggal dunia dan hampir 30 orang tercedera kerana serangan helikopter dari Israel.

Belum ada keterangan mengenai siapa yang terkorban dan yang tercederaa tersebut.

Serangan yang dilakukan Israel itu dilakukan saat kapal Mavi Marmara sedang berada di perairan antarabangsa. menurut laporan dari berita CNN yang mana buat masa sekarang ini difahamkan seorang lagi telah meninggal dunia , dengan angka yang terbaru 3 orang mati dan manakala berpuluh lagi cedera. Israel yang tidak mengendahkan ancaman dari negara lain supaya tidak menyerang konvoi tersebut telah membuktikan kekejaman mereka kepada dunia. Apa lagi yang ditunggu oleh negara islam lain yang masih menyepikan diri sedangkan mereka antara negara yang terkuat di Asia tengah.

Negara arab bagaikan telah menempah Neraka Jahanam setelah tidak bertindak untuk melindungi negara yang ditindas seperti di GAZA.

4 comments:

  1. laknat israel... jom p jihat.. tungu pa lagi umat islam... najib x boleh harap dah.... dia pon coum ketiak yahudi..

    ReplyDelete
  2. babiiiii israellllll!!!!!!! oooooiiiiii umat islam... tak kan tak rasa pa kot...???? aku harap hamas , al qaeda n hizb bullah hantaq pejuang belasah israellll.... jom isytihar perang israellll>>> tolakkkk umnooooo.

    ReplyDelete
  3. tolak umno berarti tolak yahudi israel.. org umno tobat la oi!!! awat dok bengap lagi????? umno dah terang2 bersekongkol dgn yahudi (APKO)... ishhh ishhh..... pilih la jln yg betoi...

    ReplyDelete
  4. yahudi dajal... umno dajal.... sama naik...

    ReplyDelete