Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Thursday, May 21, 2009

Menang dan Kalah

Ramai antara pemimpin menarik diri dari bertanding jawatan Timbalan President Pas Malaysia adalah satu perkembangan yang sihat dan menunjukkan Jawatan dalam Pas bukanlah satu kenikmatan sebenarnya tapi adalah satu tanggungjawap yang ditugas kepada kita oleh Allah SWT. Jawatan yang ditanggung dan dipikul oleh pemimpin tersangatlah beratnya dan akan ditanya di Akhirat kelak....
Umno-BN sekarang mula rasa tertekan dan cuba untuk memecahbelahkan pemimpin Pas dan yang terbaru dengan sprikulasi tentang Politik Wang dalam Pas, politik wang dalam Pas???????????? apa diaorang ingat Pas ni macam Umno yang tak takut dengan Allah SWT. Pemimpin dan juga pendokong dalam Pas telah pun di Tarbiyah malah ada golongan pro telah jadi uataz dan ada golongan Ulama yang jadi usahawan dan juga pro. jadi apa yang cuba dilakukan oleh Umno Insya' Allah tak akan terhasil, tapi itu juga satu peringatan dara Allah SWT supaya kita jangan leka dengan kemenangan demi kemenangan yang dikurniakan oleh Allah SWT.
Musuh sentiasa memerhatikan kita, tersilap sedikit dah menjadikan salah itu sebagai kesalahan yang amat besar dan boleh membuatkan rakyat terfikir dua kali.... Selamat Berjuang dan kepada pemimpin yang menang dalam Muktamar Pas nanti selamat berjuang dan sesungguhnya tanggungjawap yang dipikul amatlah berat untuk membawa dan menegakkan Islam sebagai Dasar Pemerintahan di Malaysia kelak. Yang kalah jangan lah berkecil hati kerana Dalam Jemaah masih memerlukan anda sebagai pemimpin kejalan yang diredhai oleh Allah SWT. Takbirrrrr!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment