Stop Lynas

Stop Lynas

IKLAN PINJAMAN

IKLAN PINJAMAN

Followers

Saturday, September 5, 2009

Tiada siapa yang boleh menidakkan Kuasa Allah SWT.... PRK Bagan Pinang


Siapa yang boleh menidakkan kuasa Allah SWT, walaupun SPR sekalipun tak mungkin mereka dapat menidakkan kematian sepertimana mereka menidakkan kekosongan kerusi Kota Seputeh di Kedah, Kalau SPR menidakkan kekosongan kerusi Bagan Pinang maka ternyatalah yang SPR menempah maut.

ADUN BN bagi Bagan Pinang, Negri Sembilan, Azman Mohd Noor meninggal dunia di Seremban semalam.Beliau meninggal dunia kerana serangan sakit jantung pada jam 2.30 petang tadi di Pusat Pakar Seremban.Dalam pilihanraya umum lalu, Azman, 55, menang dengan mendapat 6,430 undi, menewaskan calon PAS, Ramli Ismail.Dalam pilihanraya umum lalu, DUN Bagan Pinang mempunyai 14,192 pengundi yang 66 peratus Melayu, Cina (10.5%), India (19.9%) dan lain-lain (3.5%)

Dengan kuasa Allah SWT maka ternyatalah yang SPR cuba untuk menjadi pahlawan kepada Umno-Bn dengan cuba untuk mempertahankan kesalahan Adun Kota Seputeh yang gagal hadir ke sidang Dun sebanyak 2 kali. Mengikut pelembagaan tubuh kerajaan negeri Kedah telah menyatakan kesalahan itu membolehkan speaker mengosongkan kerusi tersebut. Tetapi SPR cuba dan dengan angkuhnya telah menolak dan menyatakan kerusi adun tersebut tidak kosong dan dengan Kekuasan Allah SWT maka Allah ganti dengan kerusi Adun Bagan Pinang. Kita akan lihat adakah SPR mampu menidakkan kekosongan kerusi tersebut.

No comments:

Post a Comment